تهران سورس
ورود و عضویت
0

:( سبد خریدت خالیه

بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی رایگان 2023

آموزش برنامه نویسی, آموزش, آموزش سئو, آموزش طراحی وب, آموزش کسب و کار, آموزش گوگل, وبلاگ تهران سورس ۱۵ دی ۱۴۰۲
Programing Education Sites

بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی رایگان | بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی | بهترین سایت آموزش برنامه نویسی |

 

بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی 2023

 

با سلام و درود خدمت تهران سورس ی های عزیز

در این مقاله، به بررسی بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی می پردازیم. هر کدام از این سایت ها دارای منحصر به فردی هستند و می توانند به شما در یادگیری مهارت های برنامه نویسی کمک کنند. بهتر است با انتخاب سایتی که به سطح و نیاز شما متناسب است، آشنا شوید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی می پردازیم:

 

در لیست زیر ما تعدادی از بهترین سایت برای آموزش برنامه نویسی رو بهتون معرفی کردیم و امکاناتشونو براتون خلاصه کردیم:

 

1. Codecademy: Codecademy یکی از بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی با محیط آموزشی تعاملی است. این سایت امکان آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف را ارائه می دهد، از جمله Python، JavaScript، HTML/CSS و غیره. با استفاده از فعالیت های تعاملی مانند نوشتن کد و اجرای آن، می توانید به طور عملی مهارت های خود را تقویت کنید. Codecademy همچنین مجموعه ای از دوره های تخصصی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

2. Udemy: Udemy یک بستر آموزش آنلاین است که بیش از 100،000 دوره را در زمینه برنامه نویسی و تکنولوژی ارائه می دهد. این دوره ها توسط متخصصین و صنعتی های معتبر تهیه و تدریس می شوند و می توانند به شما در یادگیری مهارت های تخصصی برنامه نویسی کمک کنند. Udemy همچنین امکان آموزش در هر زمان و با گوشی های هوشمند را نیز فراهم می کند.

 

3. Stack Overflow: Stack Overflow یکی از بهترین منابع جامع برای پرسش و پاسخ در زمینه برنامه نویسی است. در این سایت، می توانید سوالات خود را مطرح کنید و از تجربه های دیگران استفاده کنید. همچنین می توانید به سوالات دیگران پاسخ دهید و ارتباط برقرار کنید. Stack Overflow می تواند به عنوان یک وسیله یادگیری فوق العاده و همچنین یک منبع اطلاعات قوی برای برنامه نویسان باشد.

 

4. Coursera : Coursera یک پلتفرم آموزش آنلاین است که در همکاری با دانشگاه ها و مؤسسات تحصیلی معتبر در سراسر جهان، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. در زمینه برنامه نویسی، Coursera بیش از 100 دوره را ارائه می دهد و موضوعات مختلفی را پوشش می دهد. این دوره ها گواهی نامه هایی را نیز ارائه می دهند که می تواند توانمندی های شما را در بازار کار افزایش دهد.

 

5. W3Schools: W3Schools یک منبع آموزشی آنلاین است که به صورت رایگان مستنداتی در مورد زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های وب ارائه می دهد. این سایت به توضیحات قدم به قدم و نمونه کدها که می توانید آنها را امتحان کنید، می پردازد. W3Schools به عنوان یک منبع مرجع کامل و موثر برای یادگیری وب برنامه نویسی محسوب می شود.

 

از طریق این سایت ها می توانید مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود دهید و به یادگیری نکات جدیدی در زمینه برنامه نویسی پرداخته شود. با توجه به نیاز شما و سبک یادگیری خود، می توانید یک یا چند سایت را به عنوان منبع اصلی یادگیری خود انتخاب کنید.

توصیه می‌کنم برای ادامه مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر سایت، به شما پیشنهاد دیگر منابع بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی را مشاهده نمایید.

 

قالب وردپرس املاک

قالب ورپرس املاک

قالب وردپرس املاک

تهران سورس

یک پاسخ به “بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی رایگان 2023”

  1. آواتار mail7 mail7 گفت:

    I really, really liked it !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader