تهران سورس
ورود و عضویت
0

:( سبد خریدت خالیه

رفع خطای Invalid ISO 4217 currency code در سرچ کنسول

آموزش سئو, آموزش, آموزش گوگل تهران سورس ۲۶ دی ۱۴۰۲
رفع خطای Invalid ISO 4217

رفع خطای invalid iso 4217 currency code در سرچ کنسول | رفع ارور Invalid ISO 4217 currency code |بهترین روش برای رفع خطای  Invalid ISO 4217 currency code (in “offers”)

 

ارور Invalid ISO 4217 currency code 

 

در دنیای تجارت الکترونیک، ووکامرس به عنوان یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های فروشگاهی شناخته می‌شود. با این حال، گاهی اوقات کاربران با خطاهای فنی مواجه می‌شوند که می‌تواند تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از این خطاها، خطای “Invalid ISO 4217 currency code” است که برای فروشگاه‌هایی که از واحد پولی “تومان” استفاده می‌کنند، بسیار رایج است. این مقاله تهران سورس به بررسی علت این مشکل و راه‌حلی که توسط یک افزونه جدید ارائه شده، می‌پردازد.

 

رفع ارور Invalid ISO 4217 currency code (in “offers”) در سرچ کنسول یکی از مشکلات سایت های وردپرسی است اگر شما هم سایت وردپرسی دارید و قصد دارید این مشکل رو در سایتتون رفع کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید چرا که ما برای اولین بار تنها سایتی هستیم که برای این مشکل راهکار مناسب پیدا کردیم و شما می تونید بدون تغییرات خاص و فقط با چند خط کد این مشکل رو رفع کنید و ارور Invalid ISO 4217 forex code (in “gives”) رو از سرچ کنسول خود حذف کنید.

 

ارور Invalid ISO 4217 currency code 

خلاصه این مطلب:

چگونه می توان پیغام خطای Invalid ISO 4217 currency code را رفع کرد؟

بهترین روش برای رفع خطا Invalid ISO 4217 currency code (in “offers”)
آیا پیغام خطای Invalid ISO 4217 currency code بر روی رتبه بندی و سئو تاثیر می گذارد؟
آیا بعد از استفاده از کد بالا مشکلی برای قیمت محصولات خواهم داشت؟

خطای Invalid ISO 4217 currency code چیست؟

اگر داخل سرچ کنسول خود اروری با عنوان (in “offers”) Invalid ISO 4217 currency code مشاهده می کنید یعنی قیمت صفحات محصول شما که با ووکامرس یا هر فروشگاه ساز دیگه طراحی شده استاندارد نیست. از اونجایی که هر سایتی باید قیمت واحد کشورش را برای محصولات تنظیم کند و ایران با دو واحد تومان و ریال کار می کند.

 

این مشکل به وجود می آید چون واحد اصلی پول ایران ریال است اما قیمت های اکثر سایت ها تومان تنظیم شده و این موضوع تبدیل به یکی از مشکلات سئویی سایت های ایرانی تبدیل شده که برای رفع آن چندین راه حل وجود دارد که همه آنها را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پیدا کردن واحد پول
اگر خطای Invalid ISO 4217 در سرچ کنسول شما هم نمایش داده شده است با رفتن به یکی از صفحات محصولات بعد از incpect گرفتن و جستجو عبارت IRT مانند تصویر بالا متوجه می شوید که واحد سایت شما تومان است برای رفع این مشکل باید آن را از IRT به IRR تغییر دهید برای این کار از روش هایی که در ادامه توضیح داده می شود استفاده کنید.

 

چگونه می توان پیغام خطای Invalid ISO 4217 currency code را رفع کرد؟

رفع خطای Invalid ISO 4217 currency code | رفع خطای  Invalid ISO 4217 currency code (in “offers”)
برای رفع این مشکل باید از بخش تنظیمات ووکامرس واحد پول خود را ریال انتخاب کنید سپس تمام محصولات خود را با قیمت ریال تنظیم کنید.

آیا این تنها راه برای رفع این خطا است؟ پاسخ قطعاً خیر است چرا که شما اگر محصولات زیادی داشته باشید یا به هر دلیلی قصد داشته باشید واحد پول سایت را همان تومان قرار دهید این روش کارساز نیست و باید دنبال راه دیگری باشید که در ادامه توضیح می دهیم.

 

بهترین روش برای رفع خطای  Invalid ISO 4217 currency code (in “offers”)

برای اینکه از شر این ارور داخل سرچ کنسول خلاص شوید و قیمت های محصولات رو هم همون تومان قرار دهید کافی است کد زیر را داخل فایل feature.Personal home page قالب خود اضافه کنید.

کدهای این مقاله در حال آپدیت هست لطفاً بعدا به این صفحه مراجعه کنید…
وظیفه کد بالا تغییر واحد ریال به تومان است یعنی بعد از اینکه کد بالا رو داخل قالبتون اضافه کردید می تونید از قسمت پیکربندی ووکامرس واحدی که در بالا به نام تومان من تعریف کردیم رو مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

انتخاب واحد پول تومان
بعد از ذخیره تغییرات می تونید وارد سرچ کنسول شوید و دکمه مبنی بر حل این مشکل را روش کلیک کنید تا درخواست تصحیح آن برای گوگل فرستاده شود.

خطای Invalid ISO 4217 currency code چیست

آیا پیغام خطای Invalid ISO 4217 Currency code بر روی رتبه بندی و سئو تاثیر می گذارد؟

بله تمام ارورهای قرمز در سرچ کنسول به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی سئو سایت شما تاثیر دارد و بهتر است آن را حل کنید.

 

آیا بعد از استفاده از کد بالا مشکلی برای قیمت محصولات خواهم داشت؟
خیر، نگران نباشید ما اولین سایتی هستیم که این مشکل رو برای سایت های ایرانی حل و معرفی کردیم.

تهران سورس

2 پاسخ به “رفع خطای Invalid ISO 4217 currency code در سرچ کنسول”

  1. علی ابراهیمی گفت:

    ممنون دهنم صاف شده بود سر این خطا

  2. آواتار ممد ممد گفت:

    عالی راحت توضیح دادید داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader